Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Bra dag!

Kategori: Allmänt

Fick sova till elva idag. Tack underbara barn <3

Sen så gjorde vi oss i ordning för att fika med Macke och Marie och lilla Lovisa :) Trevligt och barnen hade super roligt. Sen gick vi hem och städa nästan hela huset. Källaren är en utmaning så den får vänta.

Michelle var så duktig och hjälpte till!

När banren somnat så år jag och älsklingen en sen middag, Vart räkor med vitlöksbröd! Hur gott som helst.

Fast nu mår jag illa och är lite över mätt! Synd.

Myset jag och älsklingen skulle ha sket sig! Haha han sover i soffan, Fast det är inte så konstigt eftersom han jobbade i morse. Duktig karl jag har!

Börjar faktis bli lite trött så jag funderar på om man ska göra kväll eller inte ??

Kan inte riktigt bestämma mig. Kanske det är något bra på tvn. Kollar det först :)

 
En av mina finaste! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: