Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Bättre nu!

Kategori: Allmänt

Igår hände det som sagt en liten olycka här hemma. Devin sparka omkull barnstolen så den föll och han slog huvudet. Fick en bula och ett litet utligt sår i huvudet. Allt gick så snabbt, även fast jag slängde mig efter stolen så hann jag inte :( Hade extra koll på honom hela kvällen och natten för att se så han mår bra och att det inte har blivit några förändringar då det kan bli en blödning. Vi skulle hålla koll på han extra noga dom närmaste veckorna för att en blödning kunde smyga sig fram långsamt. Men han verkar må bra nu iaf och det skäns jätte skönt!


Detta har aldrig hänt förut. Även Michelle hade denna stol. Tydligen har han ärvt pappas benmuskler ;)

Idag ska vi "bjuda" mamma och Kåre på middag. Blir super god mat som mamma önskade sig :D Sen blir det en lugn kväll med familjen och äta lite gott :P

Föresten så går ju min bantning helt åt helvete! Jag äter onyttgt och tränar inget! Men jag har iaf gått ner ett kilo ändå :D Så nu väger jag 59kg vilket är toppen :) Men så fort våren kommer och det börja tina på vägarna så ska jag sätta igång på riktigt!

Nu kommer suget efter ett annat hus igen! Vill så gärna flytta ibland och ha ett stort hus med en stor gård! Ge mig ?!
Annars ha en bra helg :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: