Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Bara att inse

Kategori: Allmänt

Att det går inte att hålla städat här hemma när man har två hundar och två barn plus mig som är på nedervåningen hela dagarna! Vi har ett tvrum en hall och ett kök! Jag måste inse att hur mycket jag än städar så blir det stökigt lika fort! Lika bra att jag ger upp och låter det vara lite stökigt!

Sån super människa är jag inte att jag orka göra allt hela dagarna! Så nu ni som besöker mig så får ni ursäkta röran en aning! Leksaker överallt lite hundhår kanske jag inte orka diska dom där glasen vi använde till frukosten! Jag har roligare saker att göra på dagarna så ni får väl komma efter kl nio på kvällen om det skulle störa er för då har jag nog plockat bort för dagens alla aktiviteter!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: