Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Så sugen igen..

Kategori: Allmänt

Japp det här med bantning är inte min starka sida just nu! Att banta samtidigt som man försöker sluta snusa det suger!

Jag googlar på smarriga kakor man kan baka, Jag tänker på mat mat mat.. Men det går väl över snart, Så Peters lös snus är min räddning! Jag har iaf trappat ner på snuset och jag köper ingen egen snus, Det resulterar till att jag blir en snyltare! Haha Så göm din snus!

 

Annars då, Devin sover och Michelle är vaken på övertid då hon är med Momman och Kåre och plockar blåbär :P Hoppas man får lite så man kanske kan mumsa på det :P Nyttigt!

I morogn blir det myskväll med Ella och Alex! Då får jag faktis äta lite gott, Som oster och lite kex, Annars blir det kräftor och räkor :P Fy så gott! Jag längtar!

Och vilket väder det blev, Tog med mig hundarna och P3 på en härlig promenad, Love it!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du behöver verkligen inte banta !! du e så vacker o fin som du e !

    kram :)

    2011-08-18 | 23:38:12

Kommentera inlägget här: