Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Mysigt :)

Kategori: Allmänt

Just nu sitter jag i soffan och myser! Lilla D har jag nyss lagt då han var trött och otroligt rädd för åskan.  Vi har haft otroligt fina dagar nu i veckan så då är det utebadet som ha gällt! Sola bada och mumsa i oss glass :) Det är ljuvligt det! I morgon så kommer det regniga vädret! Kylan mörkret det vill säga att det är inte långt tills hösten är på väg! Jag älskar hösten! Det är så otroligt mysigt med alla dessa färger! Och mörkret på kvällarna, Man kan tända ljus och bara mysa!

Och alla dessa snygga kläder som kommer! Det gillas skarpt!

Tequila fick öroninflamation för en vecka sedan så nu ska hon ha medicin i två veckor! Det är vädligt besvärligt att ge henne den eftersom hon inte vill vara still! Man måste vara två för att klara av det! Stackarn min! Hon ser riktigt skabbig ut nu :(

Och Michelle hon är så otroligt duktig! Hon har varit nappfri i fyra dagar nu! Jag är så stolt över henne! Hon tjatar inte ens efter den. Men nu har hon en snutte som hon ska sova med istället :) gullungen min ♥

Jobbar och tjänar pengar jag både jag och Peter då han har fått jobbat extra på som semester med extra betalt! Skitbra! Då har vi thilandsresan betald! åh gud vad jag längtar till vi ska åka!




Var stark, Ge aldrig upp hoppet-

Det finns alltid någon som behöver dig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: