Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Måndags mys!

Kategori: Allmänt

Jag ska faktis gotta mig lite idag! För är man sjuk då får man äta gott! Visst är det så?
Jag vet jag är en otroligt vek människa! =(

Iaf så när man är sjuk en dag så rasar hela hustet tror jag?? Barnen blir som galen, eller så är det bara så att jag har en karl som inte städar lika intensivt som jag gör ;) Haha nee han är jätte duktig, Han har lagat mat och diskat idag :)
Men jag hoppas på att man mår bättre i morgon, Peter behöver iaf inte vara hemma eftersom barna är på dagis nästan hela dagen ändå! Fast sen så är han ju ändå inte hemma kom ja just på! Dumma eländiga fotboll!
Kanske fröken Lisa vill titta förbi?? Grett att hon är hemma!

Nu ska jag se till att Peter min slav far och handlar åt mig :))
Tack för att du finns gumman!





Två härligt gamla bilder :)

Kommentarer

  • Lisaaaa säger:

    Pusselipuss!

    2011-08-23 | 19:07:04

Kommentera inlägget här: