Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Kvälls göra!

Kategori: Allmänt

Så då har man hunnit gjort kvällens göra!

Badat och nattat barnen, Fixat tvätten, Tog och städa hela nedervåningen medans min duktiga kille var på en himla lång promenad, Skulle ox¨ha gått ut men kände för att fixa här hemma istället så jag kanske kan städa övervånigen i morgon medans barnen är på dagis,
Trist att det är lite jobb nu, För det är verkligen jätte tråkigt att bara vara hemma, Har även sökt ett jobb idag, Vilket jag tyckte var fruktansvärt jobbigt, Så jag ringde och grät för älsklingen lite innan, Han bara skratta åt mig =/ hmm...
Jaja jag ska fortsätta att söka och söka.. Synd att det inte finns så mycket att söla i ström bara!
Men jag vet ju att jag får hoppa in på Itella när det behövs iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: