Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

I feel the pain!

Kategori: Allmänt

Och bra blir det inte! Gruvar mig för om jag ska ringa sjukan eller inte! Är så van att dom endå inte vet var det är så till vilken nytta?? Men just nu gör det verkligen ont och jag börjar bli orolig! Tänk om det är värsta allvarliga och här sitter jag och bloggar? Ha no no det tror jag inte, Så fort jag far på sjukuset så går det alltid över dagen efter :O Haha kanske det är de som är medicinen?

Nu sitter jag bara och väntar på att min älskling kommer hem! Har målat läpparna röda så han tror att jag har gjort mig fin för honom! Men i hemlighet har jag bara målat dom och gjort pussmunnar mot spegeln.. Och kanske tyckt att jag ser en aning creepy ut =/ Men man blir lite smått galen när man bara sitter hemma och ser allmänt störd ut?
 En creepy jag ska jag bjuda på, fast dock ingen pussmun ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: