Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Helgen!

Kategori: Allmänt

Vilket helt fantastisk helg detta har varit! Svårt att beskriva men helt underbar! Fredagen var som vanligt, Hemma mys med familjen.. Kolla på film Fast Five! asbra som vanligt :)
Sen så vart det ju lördag och jag skulle på date! Inte med vilken karl som helst utan min underbara Peter :) Barna lämnade vi av vid ett så vi var framma i stan runt två, Då vart det först lite shopping som bestod av skor (Skit snygga) en ny bilbarnstol åt Michelle och och ett par leggings åt mig :)
Sen så gick vi och hämta ut våra biobiljetter sen gick vi ner till Marité! Där åt vi en helt fantastisk middag som bestod av oxfilé med rostad potatis och sås med någon tomat torn till :) Det märktes att vi var på en dyrt ställe efetrsom maten gick på 600kr och vi fick jätte lite mat på tallriken så jag och <Peter börja skratta lite :) Men det gjorde inget, Vi skulle ju äta en massa gott på bion så vi var ju tvungna att lämna lite plats :) Men det var verkligen värt pengarna för det var så gott! Inte för att vi behövde betala för den här daten fick vi av min kära svärmor! En heltklart perfekt julklapp! Sen såg vi filmen Jag saknar dig, Vilken film alltså! Tänk att du bara vill gråta så du håller på att gå sönder! Det ville jag, Men jag fick hålla tillbaka tårarna eftersom vi satt på en bio med andra människor, Tårarna rann men jag ville grina högt, Jag ville ha en kram och känna tröst! För filmen är verkligen gripande, Det kändes nästan som om jag var med och jag kände sorgen och smärtan, Jag fick riktigt ont i magen av filmen.. Ni börde verkligen se den!

Iaf så efter vi hade sett filmen så åkte vi hem och mys i soffan, Jag tog mig ett glas vitt och älsklingen mös med en öl! Men efter en lång och härlig dag så bestämde vi oss för att sova, Det här var första gången vi hade barnvakt utan att gå ut, Det var så skönt att vakna upp och man hade sovit ut riktigt, Man var inte bakis, man mådde bra! Michelle kom hem vid 10.30 och kom upp och la sig med mig en stund sen sa hon Mamma du måste kliva upp! Och det tog inte ens emot :)

Idag så har jag varit med Anna och Lisa halva dagen, vi fika och greja på. Jäte kul att vara vi tre, Det var liksom ett tag sedan. Sen gick jag hem och börja på att städa te på gården, Plocka ihop utemöblerna och rena en del skräp som fanns där! Så nu är det gjort! Sen så har jag städat nedervåningen fixat plats år alla mina 32 par skor! Yes så skönt det känns!

Sen lilla Tequila min lilla tjej, Som verkligen inte blir rumsren, Känns skit jobbigt! Men nu har jag fått hjälp och tips på hur jag ska göra, Det är bara att prova sig fram och se om det funkar :) Tydligen så lider hon av separationsångest! Hon vill inte vara utan mig, Hon blir nervös och stressad så hon kissar på sig helt enkelt, Men vi tror vi har en lösning så hon känners sig trygg när jag inte är hemma, Jag måste ju iaf få kunna gå ner i källaren utan att hon kissar på sig ;)

Nä det här vart verkligen ett lång inlägg! Hade mycket att berätta :)

Lite bilder ska jag iaf bjuda på!





Godnatt // Amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: