Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Heja Måndag!

Kategori: Allmänt

För att vara en måndag så måste jag säga att det har varit en bra dag, Mys i morse fram till tio, sen var det bara att kliva upp, hällde upp ett bad så jag och barnen kunde ta ett morgonbad, Sen fick jag besök av hon vi köpte Tequila av, Det var skönt att höra henne berätta om mamman och pappan, Om deras beteenden, Och at hon var lik sin mor och far :)
Sen kom Pattis förbi och vi gick en stund och handla och så. Nu ligger man i soffläge medans barnen leker och man väntar bara på att klockan skabli sju så man kan börja lägga dom, För i morgon blir det dagis och jag har lite ledig tid :) Patta kommer nog och käka frulle med mig i morgon efter jag lämnat barna. 
Hoppas på en tidig kväll fast än jag känner sug av att göra lite nytta, Tänk att det alltid ska finnas en massa måsten! Tråkigt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: