Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Hej Fredag!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det helg! Dock är jag förkyld! Så jävla typiskt! Plus att magen inte är helt bra än! Var till doktorn igår, Men som jag visste så kunde dom inte hjälpa mig! Så det var ju helt meningslöst! Allt dom säger är att man ska vänta! Jaha hur länge då? Jaja...

I morgon ska jag och min älskling på date! Det ska bli så imla mysigt, Förutom att jag är sjuk då! Först ska vi handla lite smått istan sen så blir det middag och bio, Barnen har momman och fammon över natten, Var länge sedan jag och älsklingen gjorde något bara vi två så jag längtar jätte mycket tills i morgon :)
Nu ska jag försöka få barna iordning så vi kan gå på byn och handla lite, Måste köpa mig lite nytt smink osv..

Sen måste jag erkänna att jag har köpt en nässpray, Men det är bara för att jag för en sån satans huvudvärk när jag blir förkyld..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: