Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Härliga barn! :)

Kategori: Allmänt

Världens goaste barn här hemma som leker och står i :) Så härligt att dom har glädje av varnadra nu, Fast i vissa fall så kan det vara mindre kul! Dom har nämligen börjat bråka med.. Ibland kan man bara sitta och skratta när man ser hur dom bråkar med varandra, På något sätt är det ganska sött :)
Älsklingen han har åkt för att spela en blöt fotbolls match! Vi håller oss inne och myser på istället! :)
Det är ju inte så länge tills det är läggdags för mina änglar!

Försöker att komma på vad jag ska göra i morgon?? Städa städa eller städa? Så roligt är det ju inte att städa, Iaf inte när man inte har det som man vill här hemma, Önskar jag bara kunde riva allt och börja om från nytt :) Visst låter det härligt?




Sommaren var verkligen härlig, Men nu längtar jag til hösten och dess mörker som smyger sig på..
Tända ljus med en kopp the i handen, en mysig filt i soffan med en bra film!




Kommentarer

  • Lizette säger:

    Ja, testa att gå in på min FB-sida och under senaste blogbinlägget står det "connect your blog"



    Tryck där så ska det komma upp en sida där det står "Lizette is connected to your profile." I ditt fall står det såklart Amanda :)



    Sedan ska du trycka på länken "manual publish" och texten "The last post from Lizette has been published." Sen ska det senaste inlägget komma upp.



    Tyvärr måste du göra samma procedur vid varenda uppdatering =/



    Lycka till!

    Kram!

    2011-08-17 | 19:05:58
    Bloggadress: http://lizette.blogg.se/

Kommentera inlägget här: