Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Torsdag!

Kategori: Allmänt

Idag så har det varit en sån här konstig dag tror jag :/  Bra med konstig.

Hann med bvc två gånger idag. Först för nöjesskull sen för att lilla Devin skulle ta spruta! Huvva tycker så synd om lill grabben. Ser så himmla brutalt ut när dom sticker in två spruter samtidigt i varsit lår! Men han var så duktig! :D

Sen kom vi hem, Jag börja dammsuga för vi hade ett kilo grus här hemma skulle jag tro. igen..
Devin ramlar och jag hör inget, Michelle kommer då och säger till att han har ramlat och slagit sig och att han blöder.
Han blödde riktigt mycket i munnen, Såg sen att det hade blivit ett hål i överläppen. Men det var nog ingen större fara sa dom på sjukrådgivningen. Men tandläkaren få det bli i morgon.
Bara kolla så tänderna är bra iaf han fick en smäll där. Sen blir det att kolla så han mår bra i övrigt eftersom han kan ha slagit huvudet.
Inte lätt att vara ett år och har en balans som inte är riktigt hundra.
Blir många blåmärken på lill stackarn.
1år = blåmärken på huvudet.
2½ = blåmärken på benen.
Ungerfär så är det.

Ikväll blir det CM och lite fortsättning på städningen. Beror väl på om jag lyckas få Devin att somna ikväll. Peter har ju träning så jag ska natta båda själv.

Tack mamma för att du köpte en sallad åt mig.
Funkar inte riktigt att ha en karl i köket ;)


Längar så mycket tills vi åker till stockholm!
Ännu mera när jag snacka med den här bruttan igår :D

Men så skönt det är att ha syster hemma iaf <3
Sen så kommer ju ELLA på lördag :D :)

Ha en trevlig kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: