Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tisdag! :D

Kategori: Allmänt

Har varit hos momman och ätir surströmming. Marita och Timmy var oxå med. Var mycket trevligt :D Gick en promenad med hundarna vilket är skit jobbigt när man har barnvagn. Dom liksom går åt olika håll ?? :P

Michelle har provat sin nya cykel för första gången ute. Det gick väl sådär! Tyckte inte den var så super bra men det blir nog bättre när vi sätter fast en stång :)

Igår hade jag Ella och Lukas på besök. Vi kolla på en skit dålig film som Ella hade valt =/ Bra Ella! Vi käka lite godis med ;) Mums :P

Snart är det påsk vilket innebär en jädrans massa familje mys med släkten! Vilket jag längtar mycket till! Grillning på fredagen till lunch sen blir det påskbuffé :)

Lördagen blir det nog grillning igen fast på gården. Ska plåcka fram utemöblerna så vi kan sitte ute och njuta av solen medans barnen leker. Rensa rabbaterna så jag kan odla lite nya blommor. Kratta och rensa buskar. Åh vad jag längtar till sommaren. Då ska jag ha hit alla mina vänner så ska vi ha grillkalas! Åh så mysigt!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: