Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Smärta!

Kategori: Allmänt

Har haft så ont i mitt tandkött idag så jag kunde knappt äta! Suck.. Jävla tand som ska krångla! Kunde inte skratta eller gapa utan att det skulle retas! Men en iprén så blev det bättre :) Tills i morgon antar jag :/

Annars så har jag haft en riktigt bra dag. Varit på kyrkis med barnen och busat, Sen vilket härligt väder det var idag. Varm och skönt och sen så kom ju solen :D

Vart en fika på saga med Jessica sen en promenad med hundarna :) Mysigt!

Jag och syrran skulle ju prominexa med hundarna nu på kvällen, Gick ett havt kvarter sen mötte vi Camilla M och där stod vi och snacka ööh typ en timma haha vilken promenad haha ;)

Hoppas på toppen väder i morgon så ska jag ta ett städrejs ifrån morgonen sen ska jag ta en lång härlig promenad :D Love it!




Nu ska jag ringa min super Ella som kommer hem till helgen!! Woohoo! Plus att jag får träffa hennes boyfriend höhöhö spännande ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: