Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Jahapp!

Kategori: Allmänt

Mitt tandkött/käke verkar inte vilja bli bra! Känns lika förjävligt! Kul!
Börja dagen med att Michelle skulle på dagis, Stressad som jag var så skulle vi komma i tid! Yes!

 Eller ?? NEJ! Bilen startar inte! Åååhhh! Jag tar ett annat batteri till hjälp och skulle starta bilen, Men icke, Sen börja det blixtra och någon fläkt sattes igång :/ Jaja men jag fick en annan idé! Jag sätter på laddaren på batteriet och startar bilen :D Haha vilket skämt, Laddaren dog och bilen fortfarande död... Ingen kunde hjälpa en hjälplös liten flicka. Så jag satte ungarna i vagnen och kom 30 min sent :D Jeej!
Vilken bra start!

Men annars så har jag möblerat om i sovrummet och städat rent där. Tvättar sängkläder och har allt ute på vädring. Avbokat tiden på sjukan eftersom jag är inte någon supermorsa som kan vara på sjukan samtidigt som jag ska hämta Michelle och ha en liten plutt med samtidigt. Så jag får leva med att ha ont helt enkelt!

Nä nu ska lilla D ¨få i sig lite mat :)
Ha en trevlig dag everyone!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: