Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

I´m back!

Kategori: Allmänt

Det vart ju några dagars vilande haha ;)

Ja det är ju lite som har hänt faktis under dom här dagarna :)

Jag var ju å dansgala och hade grabbfest här hemma, Alltså jag och en hel drös med grabbar. Precis som det ska vara :)



Sen var vi till doktorn med Michelle istan och kolla hennes öga, Ja och bra var ju det för hon har mest trologt något muskelfel i ena ögat. Så vi ska följa upp det där och får återkomma om fyra månader. Hon är ju så liten så hon ville inte riktgt göra allt doktorn ville att hon skulle göra, Men hon var super duktig än dp! :P Mammas lilla hjärta.. Innan vi for dit så stanna vi på djungelhuset, Vilket ställe alltså. Hur bra och roligt som helst. Även mamman och pappan hade skoj :D Om inte annat så var det bra träning ;)

Lilla Devin, Michelle hade för roligt för att hinna vara med på en bild :)

Sen till den stora händelsen.

DEVIN FYLLDE 1ÅR IGÅR! HURRA HURRA!!

Han har även lärt sig att gå! Han är så duktig min lilla kille! :)

Och nu ska jag bjuda på några riktigt fina bilder!








Åh älskar mina helt fantastiska barn! Ni är helt perfakta på alla sätt! :)

Men i fredags så höll mitt hjärta på att stanna! Min lilla Tequila rymde ifrån min mommas hus och sprang ut på storvägen. Just när hoin sprang ut så kom det två bilar ifrån varsit håll och imellan sprang hon.. Dom hann precis stanna så hon klarade sig. Ena bilen var typ en halv meter ifrån henne! Huvva gud jag vart alledes skakis! Min lilla bebis..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: