Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Helg!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det fredag, Vilket inebär att jag får ha min älsklning hemma och slipper vara ensam.

I morgon är det sista April så om vädret tillåter oss så ska vi grilla :) Sen ska vi ner på hembyggdsgården och kolla på majbrasa :) Iaf den lilla för barnen som är kl sju :)

Igår var man med i tidningen igen =/ Dom kunde väl ha tagit en bild som man såg bra ut på haha! Pinsamt! Såg ju ut som varken jag eller Anna hade några ögon, Jag såg ju värst ut, Anna hann ju åtminstonde dra en pose haha ;)

Morgonen börja med att jag trodde jag var död ??

Ja det är sant. jag var si himla trött  så jag vägrade att kliva upp, Så jag låg kvar tills kl var nio :P Sen så tog jag barnen och "hoppade" i badet. Mysig start på dagen. Ja tills vi kommer ner och Devin är skit gnällig och tok grinar jätte länge. Tills jag kom på att han var ju hungrig han hade ju inte ätit på fyra timmar :) Så nu är det bra :)


Nu ska jag försöka hitta på något med barnen :)
Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: