Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fixar och donar!

Kategori: Allmänt

Ska börja städa upp röran som infinner sig i mitt hem. Har man knappt varit hemma under påskdagarna så har man inte hunnit städat nått. Det dras in mycket skit så nu ska dammsugarn fram så man kan få sitt hem tillbaka :) Håller även på att fixa fram en massa papper som jag måste skicka in när jag ska börja det nya livet som arbetslös :/ Suck.. Hoppas verkligen att jag får ett jobb så det inte blir långvarit! Den 2/5 så ska inskolningen börja på Devin så JOBB det är bara att komma!

Vill inte bli en bitter människa som suktar efter jobb hela dagarna! Så kul är det inte att läsa som alla andra skriver om deras arbetslöshet och allt tjat om att det inte finns något jobb! Sån vill inte jag vara, Det passar lixom inte mig! :)

Nä nu åter till det jag böjade med. Ha en trevlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: