Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Buuhuu!

Kategori: Allmänt

Var ju hos tandis, Nää men det ser jätte bra ut! Ehhe?? Jaha men varför kan jag inte gapa? Varför grinar jag son en dåre när jag ska försöka borsta tänderna ??? Tydligen ska jag ha så jävla ont i hela käken för en vis liten tand ? Hmm jaja..

Men jag behövde inte betala iaf puh! Skönt var det iaf :D

Har varit hos mommen igen iaf :) Mysigt. Sen hämtade jag hem lilla tösen, Skulle städa men jag orkar inte, Grus i soffan, på golven ja vem vet kanske i sängen med :/ Haha måste nog kanske dammsuga ändå hihi busiga vovvar jag har :P Svärmor kommer idag och ska gratta lilla D som har blivit 1år :) Sen så blir det lite mysbad för barnen. Annars så blir det rätt lugnt för min del, Kika lite DH och sånt.







Tre fina flickor :) Puusss!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: