Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Äntligen Fredag :D

Kategori: Allmänt

Äntligen Fredag och jag är super pigg :D

Har nyss varit till tandläkaren med Devin som slogs sig så illa igår,

Men det var svårt och se om det hade blivit några skador på tänderna.

Så vi får hålla utkik så det inte blir några förändlingar.

Annars så ska jag försöka mig på att städa för ja hela veckan irad haha ;)

Har inte lyckats gjort det än men idag måste jag göra det så jag slipper det i helgen :)

Peter blir alltid så pjutt på mig när jag säger att vi måste städa på helgen! :P

Men jag väntar till Devin ska sova så går det fortare och lättare.

Annars så blir det nog en väldigt lugn kväll för våran del, Hemma mys i soffan med lite gotta skulle jag jag tro :)

Kanske tända lite ljus ? om jag orkar :)

Ska iaf förbi mommen sen idag för att hämta lite björkris sen ska jag försöka hitta färgen så jag och Michelle kan måla äggen som jag blåste ur igår :D Skoj!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: