Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ägg målning! :D

Kategori: Allmänt

Ja som sagt så har jag och Michelle målat ägg idag. Tre kvar av fem :P Det gick ju bra att måla dom men sen när jag skulle hönga upp dom stod jag som ett frågetecken?? Ehh? Jag kunde inte förstå hur man sätter fast ett snöre i ett ägg?
Så jag sätte fast det med tejp! Haha ja dom hängde ungefär 1 minut sen for dom på bordet! Så jag tog mitt ena ägg och kasta i slasken för att jag vart så jädrans arg för att jag var en sån dålig mamma som inte visste hur man hängde upp ett ägg!! Haha så tokigt det kan bili ;) Men Margit lärde mig sen på kvällen hur man skulle göra så nu hänger dom i björkriset :D

Såhär fina vart dom hihi :) Inte för att jag kan kalla mig konstnär, Mina ägg jag gjorde när jag var små var då mycket finare :D













 

Sen har Devin lärt sig något nytt idag :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: