Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tapetsering

Kategori: Allmänt

Har hålt på att renovera lill toan vi har på nedervåningen.
Målat & målat och tapetserat,
Vilken skämt säger jag bara!
Alltså jag är en riktig amatör.
Satte tapetvåden bakofram
det vart snett och en massa mellan rum ! Attans!
Men toan är iaf finare nu än vad den var innan :)

Har lite huvudvärk idag med. Tråkigt.
Det kanske beror på stress och att jag äter dåligt ?
Hmm ja vem vet.

Idag ska vi iaf äta pizza för det är kaos här hemma.
Saker överallt skit stökigt!
Fattar inte hur typ hela huset kan bli stökigt bara för att man håller på inne i toan ?
Skulle klippa till en matta idag och då såg jag at det var massa små små kryp iden ?
Äckligt värre må jag säga.
Så den slängde jag!


Åh inget roligt idag när det är tusen saker jag måste göra!
Har ingen ork till det men vad gör man..

Vill ha maaaaaaaaaaat! Typ NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: