Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Promenad

Kategori: Allmänt

Vart ingen springtur idag. Trodde jag skulle orka det men så blev det inte. Kände mig as hungrig så då gick vi på en lång promenad istället. Skönt var det. Nu börjar tankarna komma, Jag tänker på all godsaker jag bara villa ha. Nu när man har fått pengar då får man inte käka en massa gott ? Hmm dåligt...

Men det är ju dom första dagarna som är jobbiga sen så blir det lättare. Och det är ju bara i två veckor av mitt liv som går åt det här. På torsdag ska jag faktis äta middag. Men bara lite för då är vi bjuden på kalas. Men skippar tårtan och drickan gör vi :)

Har även hittat en hemsida där man kan få jätte bra tips sen då man ska börja äta igen. En hel lista på olika måltiden för en hel vecka :) Toppen det ska jag verkligen testa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: