Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Naturen..

Kategori: Allmänt

Om jag ändå hade börja springa tidigare.
Gud så skönt det är att springa.

2,5km på 19 minuter idag igen.
Hmm undra hur lång tid det kommer att ta innan det visar sig något resultat ?
På måndag måste jag sluta springa då jag ska börja med Allévo. Man får nämligen inte träna om man bara dricker det. Men promenader ska jag gå.
Kanske jag tar med mig familjen..


______________________________________

Känner att jag får svårt att andas när jag springer så där.
Glömmer att ta med mig atsma sprayen hela tiden.
Blir som täppt i halsen. som att andas genom några sugrör ?
Om man kan säga så.

Skulle på Bamsegympan idag och när jag kom dit så visade det sig att jag hade tagit fel dag. Det är faktis inte den 23e idag.

Haha bara för att onsdag är den tredje dagen på veckan så trodde jag att det var den 23eHaha så fel det kan bli. Och stackars lilla Micha som var så taggad för gympa med Livia. Jag lyckades lura två barn. Dum som man är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: