Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Naturdiet

Kategori: Allmänt

Nu börjar det. Ska dricka Naturdiets drinkar i två veckor. Man ska ju dricka fem om dagen men jag har valt att bara dricka tre, Jag klarar ju inte av dom. Spy så fort jag ´känner lukten av dom. Men men jag kanske vänjer mig. Men det är för jävla äckligt! Så vi får se vilken vikt jag hamnar på om två veckor då (:

Ska iaf försöka ge mig ut på en springtur senare idag. Men fy vad lite alkohol kan förstöra! Fyfy men roligt hade jag iaf. Vart väl kanske en aning för full. Men det är ju sånt som händer. Och jag var även hemma tidigt för att har varit på klubben. och skönt var väl det. Fick ju ändå sova i 7 timmar :P Och jag mådde oförskämt bra igår.

Finns ju dagar man har varit så här dagen efter...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: