Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Mina...

Kategori: Allmänt




Magen med Michelle

Magen med Devin

<3
Älskade Älskling som är i himlen nu <3
                                                                                                      Kärlek-
Du och jag nu och för alltid<3    Okej Lördag kväll och Rickard är hos oss och hälsar på och spelar tv spel. Han är så mycket bättre än mig och peter haha! Och lilla Michelle ligger och sover så sött. Längtar tills i morgon när jag får mysa med henne.    Det är vad jag gör och känner ikväll och det är bra! Puss hej leverpastej..
Jag och min älskling
                                                                         

Min älskade lilla prins


Liten Michelle

Devin

Så fina

Mina allra vackraste


Åsså jag då =)

Har nyss träna mage och rumpa. Kanske det
kan bli snyggt Haha eller inte :P
Ska snart göra kväll bara tvätten blir klar och att mitt underbara hjärta kommer hem ifrån träningen <3 Vilken tur jag har som få ha en sån toppen kille som är så jävla fantastisk!
Lycko mig :)
Godnatt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: