Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Jag och min älskling

Kategori: Allmänt

Först vill jag börja med en liten rättelse.
Jag sprang inte på 11 min utan på 21 min.
Blev lite fel där..
Men idag sprang jag på 19 min
och min kära underbara älskling var oxå med och sprang, Fast inte med mig för han springen mycket snabbare än mig.
Han sprang dock på 11 min.

Har en grym träningsvärk i min lår idag
men det gick ändå väldigt bra att springa.
på måndag kommer jag och älskling börja med Allèvo.
Alltså vi kommer ersätta våra mpltider med en shake i två veckors tid. Hade börjat redan nu men eftersom jag ska ut på lördag så går inte det.

Ställde mig nyss på vågen och jag kan säga att jag iaf har gått ner drygt 3kg. Men jag ska väga mig i morgonbitti igen för att få ett korrekt resultat.

Nu kommer jag inte att få några fler köttsår på fötterna, Skorna passar mina fötter helt parfekt! s

Så vad kan hindra mig nu ? Jo jag.. Men ska kämpa!

Kommentarer

  • madde säger:

    Vad du är duktig Amanda! =)

    2010-09-21 | 16:01:19

Kommentera inlägget här: