Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Hemma igen.

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma ifrån springturen.
Jag orkar faktis springa längre sträckor
och jag går betydligt mindre,
Det känns skit bra måste jag säga.

Förbättrade tiden med en minut. Idag vart det på arton minuter
men tusan viket håll jag får.
Har kommit på att istället för att dricka vattet så sköljer jag bara munner när jag springer. så förhoppningsvis så får jag inte lika mycket håll.

Funderar på om jag ska låta Michelle sluta bamse gympan. Hon kanske är lite förliten då hon har lite svårt att förstå att man måste vänta på sin tur. Och hon blir ju så himla arg och grinig om hon inte får som hon vill. Blir nog bättre med tiden. Men ni kan tänka er hur det är med en liten trotsig flicka som inte får som hon vill.
Hade hon fått bestämma så skulle det bara vara hon och Livia som hade hela gympa salen för sig själv.
Jag tror hon får vänta till nästa år då hon har blivit äldre och har lite mer förståelse.
Nu ska jag gosa med mina underbara
Men först en snabb dusch

Kommentarer

  • kjell-åke säger:

    SVETTIS

    2010-09-23 | 19:32:49
  • Anonym säger:

    Det är inte jag amanda. Du vet att det är den andra dryga tjejen :p

    2010-09-23 | 21:09:50

Kommentera inlägget här: