Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

God morgon

Kategori: Allmänt

Har nästan nyss klivit upp. Jag och Devin ska fara och lämna lilla Michelle på dagis.
Sen så ska jag och Devin nog sova en liten stund.
Fast inte i två timmar som vi gjorde igår. Lr han får sova men inte jag.
Har sovit jätte dåligt inatt och kom i säng väldigt sent.
Inte så bra..

Har väldigt svårt att låta bli att ställa mig på vågen. I morse så stod vågen 66,6 Har alltså gått ner ett kilo på 2 dygn. Men det är väldigt mycket vätska som försvinner ur kroppen.

Men nu vet ja iaf att jag går neråt :) Ska inte ställa mig på vågen fören på måndag. Har även bestämt mig för att jag ska äta kräftor eller räkor på lördag. Och det blir vatten till det. Vill inte sitta hemma helt ensam utan att få tröst äta lite. Eller vi får se. rätt som det är så vill jag inte äta.

Ganska fränt. Nys hade jag 11,7 kilo att gå ner. Och nu har jag bara 6,6 kilo :) Jag längtar sååå jävla mycket tills jag kommer ner till 60. Och klara jag det så hade jag vilatväga 57. Men är super nöjd om jag kommer till 60. Vi får se om jag har lust att fortsätta banta efter det...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: