Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fläskpannkak

Kategori: Allmänt

Ja blir det till middag idag.
Fast det blir bara jag och Michelle som ska äta.
Hjärtat ska nämligen jobba över idag.
Alltid bra med lite extra klirr i kassan.

I morse när jag ställde mig på vågen så stod den på 68,6
och då måste jag även påpeka att jag fick min mens idag.
Man går upp i vikt när man har mens och det kan vara olika hur mycket man går från kvinna till kvinna. Jag vet dock inte hur mycket jag går upp.
Så jag låter vågen vara tills Måndag morgon då jag och Peter ska börja med Allévo.
Kan inte springa idag eftersom peter jobbar och sen ska han träna
så det blir till att vila musklerna, och det kan ju oxå vara bra har jag hört :P

Idol får inte missas ikväll!

Och snart kommer min underbara Pattis hem! :) Toklängta..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: