Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

.

Kategori: Allmänt

Är otroligt sugen på at laga någon riktigt god middag i morgon. Men kan inte komma på vad jag ska laga för nåe ? Kött älskar jag så det vill jag ha med! Eller så kanske jag ska ta och laga plankstek ? Åhh det lät ju hur gott som helst. Men hemmagjord potatismos med något gott kött och B-sås. Mums vad gott. Är hungrig igen. Eftersom jag försöker att äta lite middag. Blir mätt på engång och inte har man någon matlust heller.

Men så fort kvällen smyger sig på så blir jag sugen på allt!
Det här är en sån här gång då jag lätt hade farit och handlat godis!

Ska måla en tavla oxå. Har hämtat hem mitt målarstativ så snart ska det målas.
Blev så himla sugen på att måla när min kära vän Ella har målat super fina tavlor.
Så jag ska väl ge mig på det jag med.
Suger på att måla med färg! Men kanske det blir bra.


Snart är det natten och inte trött är jag för fem öre! Somnade till när jag nattade lill stumpan. Men om jag har tur så kanske jag får sovmorgon i morgon =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: