Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Vilken bra dag.

Kategori: Allmänt

Dagen började med sov morgon sen en dusch och fixa sig lite.
Drack en drink som jag nästan spydde av så jag drack inte hela.
Sen gjorde jag gröt till Micha och Nanna till Devin.
Klädde barnen och vi alla var klara.
Sen for jag och hämta Ella hon var så javla seg asså!

Hon skulle på arbetsförmedlingen. Satt där och vänta en liten stund hade radion på typ 2 min
Sen när jag skulle fara eftersom det skulle ta en stund för Ella
DÅ STARTAR INTE BILEN Gaahh!



Pinsamt att stå där som ett jävla fån och inte vet vad man ska göra ?
Tur att den finns män!
Vad skulle vi göra utan dom.
 Iaf så ringde jag till Lisa men hon var inte med Johan sen ringde jag till han som inte hade startkablar. Men det visade sig att jag hade det själv.
Peter ringde svärfar som kom och hjälpte mig. Jihoo han fixa så att jag kunde starta bilen =)



Sen så for jag och Ella barnen och Peter och tog en sallad. Ja JAG ÅT LITE SALLAD. Och det var riktigt gott! Vet inte om jag pallar att bara dricka äckel peckel!



Vi provar igen på söndag för i morgon ska jag äta kräftor och räkor :P




Har nyss duscha igen efter en lång promenad med stavar, Jätte skönt var det.
Nu börjar idol. Såå Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: