Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Varför ?

Kategori: Allmänt

Varför kan inte mina vänner stå för vad dom skriver ? Alltis ska det skyllas på mig! Jag kan ju inte lixom råför att dom tycker jag är bra... Så snälla våga stå för vad ni skrivit. Sen bara för att ni ånga er och vill ta bort inlägget så kan man inte bara ta tillbaka allt. Inte om man skrev i någon annans blogg iaf!! ;)

Ja idag så har jag väl inte gjort så mycket alls, Lämnat Micha på dagis sen så for jag och Devin hem och sov ZzzZ zå zkönt det var!  Sen så tog jag tag i tvätten och det varså otroligt mycket tvätt och  mycket är det kvar:( Puhuu stackars mig!  Hade det varit helg så hade jag lurat på Peter den Höhöh

Middagen bestod av Fiskpinnar hemmagjord potatismos spenat och citron :P Micha tyckte det var så gott att hon åt middag två gånger idag vid två olika tillfällen :P Mamma kom hem sent idag och Kåre var inte hemma så då bjöd jag henne på mat med :) Snälla jag!


(Ska vara en bild här på en fiskpinne men tydligen kan man inte lägga upp bilder!!! GAlen ? Svar ja!)

Nu snart ska jag och älsklingen kolla på Sons Of Anarchy. Love it!
Seeya

Kommentarer

  • Lotta på bajspackargatan. säger:

    LJUGARN NR 1!



    2010-10-27 | 21:55:28

Kommentera inlägget här: