Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Tomt

Kategori: Allmänt

Har nyss tränat mage. Jág fattar inte. Det känns som jag har träningsvärk i revbena ? Det ömmas som fan. Varför gör det de ? Har bestämt mig nu för att lägga drinkarna åt sidan ett par dagar. Jag ska äta fast så lite kolhydrater som möjligt. Typ fisk och grönsaker. kött och så. Fast jag vill ju undvika fettet!!

Åh vad jobbigt allt sånt här är. Till november vill jag väga 60kg om inte mindre. på typ fyra veckor så borde jag väl ändå kunna gå ner fem kilo tycker man. Alltså jag blir galen av allt det här, Tänk om man kunde trolla och bara få den kråpp man ville ha!! Fan vad nöjd alla skulle vara då! Typ designa sin egen kropp. Skulle inte det vara underbart ? Eller om man åtminstonde hade massa pengar för att fixa alt som man är missnöjd med!
Livet är lite orättvist. Haha tragiskt!

Ska snart ta och köra kvällen så man orkar busa med barnen i morgon :) Så god natt på er..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Drick smoothies när du känner att du börjar bli hungrig på kvällen eller om suget sätter i på dagen. Jag brukar göra på apelsinjuice, några jorbgubbar och en halv banan. Dom är mer mättande än man tror=)

    2010-10-05 | 23:27:51

Kommentera inlägget här: