Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

SöndagsMys

Kategori: Allmänt

Har haft en otroligt härlig dag idag, Först fick jag sovmorgon som alla andra helger, Vilken killa jag har va? Sen så städa vi ihop lite här hemma. När vi var klar så tog vi och koka lite oboy och klädde på oss och for till Rotnäset, Vad så mysigt att gå vid sjön. Michelle och Bazzie tyckte att det var så roligt och jag passa på att knäppa en massa fina foton på min underbara familj.









Och om ni undra varför lilla Devin inte finns med på några bilder så är det för att han fick vara hemma hos moster Alex och mysa, Fast jag tror inte det vart så mycket mys :)

Sen iaf så tog jag mina stavar och gick på en lång härlig promenad, Gud så skönt det var att få vara själv en stund. Det är faktis det.

Sen vart det middag on min kära mor & Kåre Fisk fick vi, Mm så gott det var :P Sen så har vi inte gjort så mycket mera, Mest slappat och tagit det lugnt.
Skönt det med ibland.
Ja just det, Jag ska försöka gå ner två kila på minde än två veckor. Tror ni jag kan klara det? Hoppas, Eller jag måste för byxorna jag ska ha på mig till halloween är det storlek 34, Jag kan ha dom men jag tror det känns bättre om det försvann lite på magen ;)
(Och jag har inte storlek 34 om i skulle se mig och undra om jag är dum i huvet som tror det) Haha men ni vet ju hur det är med typ leggings ? ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: