Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Söndags myyys =)

Kategori: Allmänt

Tänkte börja med att berätta vilken underbar helg jag har haft.
På Fredagen satt jag och älsklingen och kolla på idol, Och vad jag tyckte det var tråkigt! Det lixom kröp i kroppen på mig för jag ville verkligen inte bara sitta hemma. Så jag plockade fram min allra bästa vän och smsa fröken Anna Rova :P Hon skulle på fest haha så jag tog och föjde med henne på fest. Dock så drack jag inte mer en typ någon enstaka drink. Och jag var inte hemma fören halv sex på morgonen. Ni vet när man är vaken för länge så att man bara skrattar åt allt ? Haha exakt så var det. Vi bara satt och skratta åt allt, Jag lovar att våra skämt var dom bästa som någonsin sagts!

Även kul när killas frågar hur det känns att föda barn ? Känns det som att bajsa en vattenmelon ? Haha det var klockren.

Igår gjorde vi inte mycket alls, Jag var så trött eftersom jag vaknade halv nio. Alltså sov jag i två och halv timma den natten. Men det gick bra tills jag skulle natta barnen, då nattade jag mig själv med iaf till älsko kom och väckte mig. Då började vi kola på en serie som heter Sons of anarchy
grymt bra serie. Och den ska vi fortsätta att kolla på nu.

_____________________

Idag så har vi varit ute på promenad varit på hempan och lekt i lekparken. Sen så har vi städat och donat hela dagen. Min karl har varit så himla duktig idag och då har han varit duktigare än mig. Haha helt underbart måste jag säga :P

Undra om jag skulle ha föds till pojke ?
Kanske man hade sluppigt allt tjafs för ingenting.
Folk är för kännsliga.

Mycket lättare att vara en kille! Blir dom någonsin sur på varandra ? Ehh nee

Kommentarer


Kommentera inlägget här: