Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Söndag morgon.

Kategori: Allmänt

Det är verkligen trist ute. Känns grått och kallt.
Kanske solen tittar fram snart.
 
Vakna vid åtta idag men låg kvar i sängen till halv tio =)
super skönt. kom inte i säng fören vif ett somna runt kvart i två.




Nuså ska jag bara dricka drinkar igen. Nu har ja ätir nog. fast jag har inte gått upp något i vikt den står fortfarande på 65,9 Så vi får se hur det ser ut på måndag. Hoppas på att jag kan gå ner två kilo till bara. Skulle sitta fint det :P


Undra vad man ska hitta på idag då ?
Micha ska iaf till momma en stund och följa med ut i skogen. Så jag kanske får passa på att ta en promenad. Lr så väntar jag tills älsklingen kommer hem ifrån sina äventyr i stan.
Då kanske jag kan få gå med mina kära stavar :)

Undra om Ella ska vakna snart ?
Äh hon får sova hur länge hon vill :P

Igår kolla jag och Ella iaf på Svan prinsessan. Gud vilken bra film. Lika bra som den var när man var liten. Älskar att kolla på gamla barn filmer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: