Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Snart är det helg =)

Kategori: Allmänt

Åh vad skönt att det snart är helg. Att jag få ha min underbara älskling hemma!
Idag var jag med pattis en stund. vi tog en liten promenix. Sen så kom FisLisa förbi och busa igärnet med Michelle. Det tyckte vi om!

Till middag vart det som sagt kött och grönsaker. Kunde nästan inte äta. Vart bara några få stackars tuggor. Sen så vart det så här att man bara tuggar och tuggar men man kan inte svälja. Har ni varit med om det någon gång ? Men då är det bara att sluta. Så jag tryckte i mig en massa vatten istället :) Sen så kom mamma och kåre förbi och åt Pizza. Inte lite sugen vi vart då! Men Mizha fick smaka iaf



Sen efter dom hade farit så vart det en promenad med familjen. Så skönt! Vill ju gå med stavar jag men Peter envisas med att vi ska gå tilsammans för han vill oxå gå med stavar! Grrr Morr!

Är det något sevärt på tv ikväll då. Kanske ska kolla mig för om det är nåe bra.
Hare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: