Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Shit Pommes!

Kategori: Allmänt

Är så jäkla trött alltså.
Vi hade så himla svårt att sluta kolla på serien. Men ikväll ska vi fortsätta kolla.
Börjar även bli sjuk och det vill jag verkligen inte. Har lixom inte tid med det när man ska bli smal ;) Haha Men men.
Idag har jag båda barnen hemma och jag har inte en susning om vad vi ska hitta på. Vädret lockar en inte iaf så det blir väl kanske att leka med lera och rita kanske :)
Måste gå på en promenad senare idag, Fast har just ingen energi för det!
Måste blir lite pigg! Man blir ju himla trött av att bara vara hemma hela dagen oxå.

___________________

Pratad med min älskade syster igår med.
Åh vad jag saknar henne!
Men hon kommer ju snart hem! wiihooo :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: