Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Sent

Kategori: Allmänt

Nu är klockan jätte mycket och jag ska snart sova. Har haft en så sjukt bra dag. Först så gick jag och Patta med barnen och handla. Sen vart det bullbak i stora lass. Och det var så roligt. Efter några timmar bakning så var det till att börja med maten. Fläskben Men klyftpotatis och kantarellsås. Åh så gott det var! Sen så vart det slapp i soffan och film tittning. Killers hette filmen och det var faktis rolig och bra. Sen så for vi hem till Lisa och där var Ella och Anna med, och får inte glömma lilla hugo:) så satans söt hund alltså. Tror han vart lite kär i mig eftersom han ville äta upp mig;) Haha! Men nu ska jag nog försöka sova så jag orkar med morgondagen. God natt..

Kommentarer

  • Pattah/Grisen säger:

    Sov vackert, trots månen du.

    Och tack för idag vännen :)

    2010-10-23 | 02:00:13
    Bloggadress: http://patriseutochinuppochner.blogspot.com/
  • lisa säger:

    Jag tror han ville äta upp dig för att du såg ut och smaka gott. Och för att du luktade illa. Du vet väl att hundar gillar att äta äckliga saker va? Hahahaha! ;-)

    2010-10-23 | 23:15:50
    Bloggadress: http://isander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: