Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Roligt =)

Kategori: Allmänt

Fick typ världens bästa samtal idag! Ella ringde och bad om ursäkt för hennes lögner =) Hon sa att hon var typ rädd at folk skulle tro att hon var besatt i mig lixom ?  Jag - Men lilla gumman det är ingen som tror det, Det är inge fel att vara små kär i sin BÄSTA vän som hon uttrycker det :P Hon är så söt! Men iaf så tycker jag om Ella med. Fast jag blir inte så "upphetsad" av tanken så jag måste skriva om det så mycket =)

Idag så har vi fotograferat barnen på dagis. Eller inte jag men. Syskon kort och ensamma kort på Michelle. Dom vart jätte fina. Så nu ska jag eställa massa kort :P

Sen så gick jag på bvc och fika och snacka med lite trevligt folk :P Nästan en helt vanlig torsdag!  Älsklingen jobbar över idag med så jag är ensam med barnen igen. Men det göt ingen. Ska försöka ta mig ut på en promenad ikväll. Kasnke jag kan få med syrran om jag frågar riktigt snällt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: