Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Veckan började med att jag var så trött att jag inte ville kliva upp, Hade lätt legat kvar i sängen hela dagen kändes det som. Men Michelle skulle ju på dagis så det var bara att försöka vakna till liv.

Har varit ute på en promenad nu från morgonen. Var riktigt härligt när man hade klätt sig ordentligt.
Var även ner på DHL för att hämta tt paket men det var ingen där =(
Vill inte gå in i det stora gula huset...
Haha nejdå men jag hade med mig vovven och då kändes det så bökigt, Så älsklingen får ta och hämta paketet.

Och nu då ?  Kanske man ska ta och slänga in den där tvätten i maskinen som ligger på hög ?

Och sen så vill jag säga ett stort Grattis till Christian
Du är saknad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: