Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Löning

Kategori: Allmänt

Yes idag är det löning men inte för min del utan för min kära karl. Jag får inga pengar fören i morgon tror jag Puhuu! Nä men lika glad är jag för det ;) Haha,
Har varit med Patta idag, Vi fika och gick på hjalmar för att fixa én ansökan om att plugga, Dock inte för min del :)  För jag är inte det minsta sugen på att plugga!

Undra vad jag ska bli när jag blir stor ?
Jag vet inte ens vad jag vill jobba med!
Hur fan ska man veta det då!
Och sen så finna det inte så mycket att jobba med här i ström, Isf måste man flytta här ifrån och det vill jag inte riktigt heller, Fast ibland måste jag erkänna att jag faktis vill flytta.
Men jag är väl inte som alla andra och KLAGAR PÅ DENNA BY!
Jag fattar inte vad ni gör här, det är väl bara att flytta så man slipper höra erat jävla tjat om att ström suger. Men faktis så är det ni som suger Haha! Ni som gör byn så tråkig! Vi som trivs har faktis jävligt kul!! Så Dra Tack!


Nu ska jag kolla på Fåret shaun



Kommentarer

  • Anonym säger:

    :P

    2010-10-25 | 15:51:59
  • Anonym säger:

    Åh du är så fin! Fast syrran din är något alldeles extra <3

    2010-10-25 | 16:04:36

Kommentera inlägget här: