Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Lång dag!

Kategori: Allmänt

Kommer att vara en lång dag idag.
Älskipälski kommer att jobba över :(
Men det är såklart bra att han gör det.

_______________________

Har nyss kommit hem ifrån en promenad, Fick ta den eftersom älsklingen inte kommer att vara hemma.
Ställde mig på vågen i morse och då vägde jag 63,9 Gissa om jag vart glad.
Nu har jag bara fyra kilo kvar att gå ner. Vi får se hur lång tid det kommer att ta.
Men bättre att väga så än 71,7 ?

Känns skönt att man har kommit en bit nu och att det inte alls är så mycket kvar.
Vill börja träna på piggen!
Men eftersom att jag äter så lite så ska jag inte träna heller.
Så jag väntar tills jag ha kommit ner till mina 60 sen ska jag äta ordäntligt och träna som tusan :D
Många säger ju att jag gör fel med min diet men som ni ser så funkar det faktis på mig.
Men är ändå tacksam för alla tips!

___________

Tror jag ska ta med mig lill prinsen och kanske städa källaren.
Inte roligt men det måste verkligen göras.
Så Hej då!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: