Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Kallt

Kategori: Allmänt

Åh vad kallt det är! Gillar inte att detär så kallt och att det blåser så mycket när jag ska gå ut och gå! Vädret har typ en halvtimma på sig att ändra på sig!!



Försåker att fixa så jag kan skicka in min telefon! Men jag fattar inte varför dom inte kan ha en jäkla normal kundtjänst som man kan ringa till.
Att dom måste vara så jäkla komlicerad!
Jaja

Prata med min kära syster idag oxå. Känns skönt att jag har henne!
Undra hur jag ska göra på Halloween.
Tror jag kanske ska följa med älsklingen senare på kvällen ?
Eller kanske inte ?
Är svårt det där. Jag vill ju gärna vara överallt på samam gång.
äh man hinner mingla runt på olika ställen.
Man behöver inte stanna på samma ställe i evigheter.
Märks väl när det väl är.
Stannar väl där det är roligast helt enkelt =)



Är otroligt ungrig. Tror jag ska ta och göra mig en smoothieee =)
Lät gott va?
Nä nu ska jag se till att Micha får i sig någon middag.
Tjoohoo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: