Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Har varit och

Kategori: Allmänt

......................

Japp det är en hemlighet =)

Är ganska nyss hemkommen ifrån en lång härligt promenad! Peter säger att jag borde sluta med Naturdiet eftersom jag spyr innan jag ens har börjat dricka. Alltså jag spyr bara av att tänka tanken på att jag ska dricka det där ...

Så nu ska jag kolla runt lite på nätet efter andra betoder jag kan göra. Typ kanske äta som vanligt fast minde och utan kolhydrater ? Jaja vi får se. Jag testar att dricka i morgon med,
Fast iof så har jag bara druckit en halv drink idag.
Inte så mycket att hurra över och jag tror knappast att det är något bra.

Kommentarer

  • Susanne:) säger:

    Att inte äta alls är inte bra om du vill gå ner i vikt, kommer bara samla på dig mer när du väl äter.. Plus att din energi måste ligga på noll..

    Testa LCHF, då du dra ner på kolhydraterna men får äta mycket fett :) funkade super bra för mig förut! Man får fortfarade äta, och göra god mat, men man skippar pastan osv. Kolla upp :) finns super bra recept på nätet.. Lycka till :) Kramen!

    2010-10-05 | 19:18:15
    Bloggadress: http://susieq.devote.se

Kommentera inlägget här: