Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Grisen

Kategori: Allmänt

Micha har kommit på ellt helt fantastiskt smeknamn till den här damen. Alledes själv faktis. Grisen heter hon. Så från och med nu så ska hon kallas Grisen, Helt underbart roligt!


Patta/Grisen

Har varit på en promenad med Patta/Grisen. Super skönt ute ju. Nu ska jag se till att lill tösen får i sig lite lunch och så ska jag till och marinera lite kött som vi ska äta till middag mes wokgrönsaker =)

I morgon ska jag nog följa damerna till hellingsofallet? Heter det så ? Jaja och då ska jag ta med mig Devin Micha ska på dagis hon. Men iaf så ska jag passa på att fota en massa fina kort på honom och mig. Ska lägga upp en bilderna sen så ni oxå få se. Om det bli så att jag följer med. Men dt verkade som om peter kunde sluta tidigare =)

Kommentarer

  • Pattah/Grisen säger:

    hahahha, hon är sååå söööt :)

    2010-10-08 | 21:32:35

Kommentera inlägget här: