Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

FREDAAAAAAAG

Kategori: Allmänt

Så skönt så skönt. Vart ingen tripp idag till hällingsåfallet. Men det får bli en annan gång! Vill gärna åka dit.

Titta så fint



Har nyss druckit en smoothie
Åh så god den var. Idag blir det super god middag. Kotletter med ungsgrönsaker. Morot tomat broccoli och en sån här som ser ut som en gurka fast det inte är en gurka. Ja ?
Och B-sås
Dricka bli kolsyrat vatten =) Mums
Vis ka faktis äta gott ikväll till Idol Morötter och gurka med dipp :) Ja och kolsyrat vatten Haha vilken lyx!

Snart kommer Pattis hit och umgås med mig, Vi ska ut på en promenad, Men först måste jag ge Devin mat..

HAr även varit så diktig idag att jag har städat! Toppen, Vem vill inte ha det städat en fredagskväll med en massa tända ljus i höstmörkret ?

Måste koma på vad jag ska vara på Halloween. Kommer fan inte på något bra, Vill inte heller slösa 5-600kr på en kväll! + Att man ska köpa alkohol inträde. Typ tusen kr för en jävla kväll. ALDRIG! Ja just det. Så måste jag ju köpa en fin liten present Till Ulla-Bella (Ella) som fyller 20 år! VAd kan man köpa ? Hmm svårt till en tjej som har allt och en massa jävla stålar!!! Haha där kanske jag överdrev en smula =)


Ellisbellis och Michelle <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: