Amanda Reinhammar

Life is pain Get used to it

Fortsättning

Kategori: Allmänt

Javisst nu blir det fortsättning av Son of anarchy!
Har ätit havregrynsgröt till middag super gott!
Passade på att hämta lingonsylt hos min kära mor när vi var på långisen. Men fy s*tan vad kallt det var. Tags att ta på långkalsongerna ?

___________

Kom just och tänka på att mitt och Peters förhålande är väldigt jämnställd.
Är så glad att jag faktis har hittat en karl som är med på att dela sysslorna.
Skulle aldrig kunna vara med en lat gris som inte hjälpte till i hemmet och med barnen!!

Så skämms på alla karlar som inte gör det!

Nåväl. Nu vet jag iaf vad jag ska ha på mig på halloween!
Så nu är det problemet löst =)
Fast jag ska inte vara något speciellt.
Bara klä mig i något jag inte brukar ha.
Men det är faktis väldigt snyggt !


Kommentarer

  • annapanna säger:

    Ja! Skäms på dem!! =)

    2010-10-11 | 23:51:14

Kommentera inlägget här: